Hoş geldiniz,
Ziyaretçi
|
|
Mondial yedek parça sitesinde ZAT 150 ön teker gurubunda görünmüyor..Fakat “ SCOOTER - HS 150 - ÖN TEKER “ gurubu rulmanda 7 nolu parça . Uyumlu modellerde ZAT ı görebilirsin..Rulman numarası 6301. Yalnız ZAT ın üzerindeki rulman a bak. Açık rulman mı, Tek tarafı kapalı mı ( Z ) yoksa çift tarafı kapalı mı ( 2 Z ) olup olmadığına dikkat et.. Piyasadan alacaksan ona göre rulman cıdan istersin.. Kolay gelsin. |
Ahmet Erşen
Bostanlı . İZMİR Piaggio X 9 250 / 2007 Mondial ZAT 150 XL A Rh + / 1949
Son Düzenleme: 07 Kas 2018 20:31 yazan Ahmet Erşen.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Merhaba arkadaşlar bu motorun ön jant rulmanlarının numarası nedir acaba acilen dönüş yapabilirseniz çok memnun olurum
|
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Tşk Ahmet bey dediğiniz gibi sağlam kayış yok burda rafta kalan lar 15 tl alıyorum düşün bando marka burda yok internet ten sipariş vereyim ancak
|
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Takılan kayışın kalitesini bilmiyorum fakat 500 Km de normal şartlarda kayış kopmaz..Kopması için yanlış bir şey olması lazım.Ön varyatör de, Arka varyatörde veya varyatör rondela takılışlarından..kasnaklar arası kaçıklık olabilir.. Yokuş aşağı inerken kayışın koptuğunu söylemişsin olabilir. Yokuş aşağı yüksek hızda gaz kestiğinde motor komprösör e geçtiğinden dolayı yük kayış üzerine biniyor.. Ama yine de 500 km de kayışın kopması kayışın kötü kalite veya rafta çok beklemiş olmasına bağlayabiliriz.. Ben 150 ZAT ta kayışları önceleri 5000 km değiştirdim sonra baktım kayışlar da yıpranmamış çıkıyor , 8000 den sonra değiştirmeye başladım.. Aşağıda 5000 Km relerde değiştirdiğim BANDO ve POWERLİNG kayışların görüntüsü.. Tavsiyem orijinal 835x20x30 ölçülerinde BANDO kayışı kullanman..BANDO Japon-Türk ortaklığı Gebzede üretilen kayıştır. . |
Ahmet Erşen
Bostanlı . İZMİR Piaggio X 9 250 / 2007 Mondial ZAT 150 XL A Rh + / 1949
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Tşk cevap için 835 taktigimda 500 km sonra koptu daha önce on ve arka varyator degistirmistim değişim sırasında 835 taktım ve 500 km sonrakoptu usta kopar dedi 842 taktı oda 500 km sonrakoptu 842 takilyken ilk kalkış geç oluyordu âmâ son hız degismedi kayisin boşta dundugunu hissedebiliyor dum kopma sebebi yokuş aşağı inerken Yani 90 100 km hızla indiğimde koptu aynı yerde ikiside koptu anladığım kadarıyla yokuş aşağı inerken gazı bırakmak lazım çünkü motor yükten düşüyor galiba birde kalitazor hortumu koptu sarı kaynak yaptım yine koptu bende kör tapa eksoza taktım kapattım sizce yanlis mi dogrumu yaptım
|
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Kayışın 5 mm büyük olmasının Motor üzerinde ne gibi etki yapacağı nedenini de söyledi mi..Motor performansına ne gibi katkıda bulunacak.. Hızımı artacak,kalkış mı seri olacak veya tersi gibi..Ben de merak ettim..... Boyda 5 mm artış kayışı uzatacak bence kayış salınımı ( titreşimi ) artacak.. |
Ahmet Erşen
Bostanlı . İZMİR Piaggio X 9 250 / 2007 Mondial ZAT 150 XL A Rh + / 1949
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|