Hoş geldiniz,
Ziyaretçi
|
|
KEİHİN marka orijinal karbüratörler Japon malıdır..Ayrıca Çin de yapılanları da var.
Çin yapımı da olsa Bir senede yırtılmaması gerekir..Belki rafta uzun süre beklediyse kauçuk okside olmuş ve bu nedenden yırtılmış olabilir.. |
Ahmet Erşen
Bostanlı . İZMİR Piaggio X 9 250 / 2007 Mondial ZAT 150 XL A Rh + / 1949
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Benim anlamadığım geçen yıl gaziantepde kehin marka karbüratör aldım bir sene içinde valfi yırtılmış birde gaz pistonu lastiği yırtılmış neden böyle tahrip olur.
|
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Ahmet abi karbüratörü 2 kez temizledim. Normale döndü çalıştırdıģımda 700 devirde çalışıyor.
|
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Ahmet motorun hatırladığım kadarıyla 2006 model Belderia pexma 150 idi..Yani çinli GY6 motoru..
Bu motorların maksimum devri 7000 devir rölanti devri 700 diye biliyorum.. senin devirler bayağı yüksek..Rolanti devri ayar vidasından düşmüyor mu.? Yok ayar vidası son ayarda ise otomatik jıglende sorun var demektir. Motoru soğuk ilk çalıştırdığında hava sıcaklığına göre 1 ila 3-4 dakika arasında yüksek devirde çalışır ve devir yavaş yavaş düşer. Ama 3000 gibi yüksek devirde değil 1500 devirlerde çalışır 700 rolanti devrine düşer.. Rolantinin yüksek oluşu jigle iğne ayarının bozulmuş olmasından kaynaklanıyor olabilir... |
Ahmet Erşen
Bostanlı . İZMİR Piaggio X 9 250 / 2007 Mondial ZAT 150 XL A Rh + / 1949
Son Düzenleme: 07 Haz 2018 22:59 yazan Ahmet Erşen.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Merhaba arkadaşlar motoruma çıkma bir karbüratör taktım idareten ilk çalıştırdığında devir saati 3000 devirde çalışıyor 5 dakika daha sonra 1000 ile 1500 arasına iniyor bu normal mi acaba.
|
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|