Hoş geldiniz,
Ziyaretçi
|
|
Ahmet Erşen yazan:
Murat ters paso değil Normal sağ paso. .Alternatör tarafı ters paso.. Sökmeden önce aparat üzerine hafifçe çekiç ile vur , olmadı somun üzerine ağzı keskin olmayan keski veya tornavida ile çekiçle hafif hafif vur ( darbeli gibi ) sonra aparat ile sökmeye çalış , açılır.. Krank hareketini sabitlemek için varyatör sökme aparatını dişlinin deliklerine sokarak kullanabilirsin.. Teşekkür ederim Ahmet Abi, Öndeki dişliyi çıkartıp, arkada duran alyanlı kısma aparatla denemiştim fakat sıkıyormuşum demekki. Ben internetten öğrenerek yapıyorum tamiratı; aşağıdaki foto ve yazıyı yanlış anlamışım demekki. Her şeyi forumlardan öğrendim hiçbir şey bilmiyordum. |
Murat,
İzmir / Karşıyaka, Bianchi Falcon 125. "Geldikleri gibi giderler."
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Murat ters paso değil Normal sağ paso. .Alternatör tarafı ters paso.. Sökmeden önce aparat üzerine hafifçe çekiç ile vur , olmadı somun üzerine ağzı keskin olmayan keski veya tornavida ile çekiçle hafif hafif vur ( darbeli gibi ) sonra aparat ile sökmeye çalış , açılır.. Krank hareketini sabitlemek için varyatör sökme aparatını dişlinin deliklerine sokarak kullanabilirsin.. |
Ahmet Erşen
Bostanlı . İZMİR Piaggio X 9 250 / 2007 Mondial ZAT 150 XL A Rh + / 1949
Son Düzenleme: 13 Nis 2017 12:45 yazan Ahmet Erşen.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Merhaba tekrardan,
Yavaş ilerliyorum. Marş kavrama kilit somununu nasıl çıkartabilirim? Aparat var, ters diş sanırım sağa doğru çevirince krank dönüyor. Sağ krankın somununu sıkıp tutuyorum olmuyor, 2. bir lokma kol mu gerek anahtarla olmuyor, sol tarafta aparat ve lokma kolu diğer tarafta iki ağızlı anahtarla olmadı yolu nedir sökmenin? Diğer tarafta somunu sıkıp, iki ağızlı anahtarla deniyorum olmuyor. |
Murat,
İzmir / Karşıyaka, Bianchi Falcon 125. "Geldikleri gibi giderler."
Son Düzenleme: 12 Nis 2017 18:02 yazan imbat. Sebep: Fotoğraf ilavesi
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Karbüratörün iç kısmı, benzin bile koruyamamış şamandırayı. Yıllar önce karbüratör kit satın almıştım diyaframla beraber.
Motoru indirdim: Scooter 2006 model; ben 2008 senesinde satın aldım, ilk sahibiyim 26000 kmde. Scooter bu halde iken değişmesi gereken parça var mı hazır açmışken? Teşekkürler... |
Murat,
İzmir / Karşıyaka, Bianchi Falcon 125. "Geldikleri gibi giderler."
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Ahmet Erşen yazan:
SİLİNDİR KAPAK , SILINDİR GÖVDE , KRANK KUTUSU, SAGKRANK KUTUSU , SAG KAPAKKRANK KUTUSU , SOLKRANK KUTUSU, SOL KAPAK
son vidaya kadar motoru dağıt.. Yarım dağıtır ve toplama yapar isen sonra tekrar son vidasına kadar dağıtmak zorunda kalırsın.. Bu nedenle yavaş da olsa kararlı olarak A dan Z ye tüm motor blokunu elden geçir.... Tavsiyeniz doğrultusunda işlem yapacağım Ahmet Abi. Teşekkür ederim, sağ olun... |
Murat,
İzmir / Karşıyaka, Bianchi Falcon 125. "Geldikleri gibi giderler."
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
SİLİNDİR KAPAK , SILINDİR GÖVDE , KRANK KUTUSU, SAGKRANK KUTUSU , SAG KAPAKKRANK KUTUSU , SOLKRANK KUTUSU, SOL KAPAK
son vidaya kadar motoru dağıt.. Yarım dağıtır ve toplama yapar isen sonra tekrar son vidasına kadar dağıtmak zorunda kalırsın.. Bu nedenle yavaş da olsa kararlı olarak A dan Z ye tüm motor blokunu elden geçir.... |
Ahmet Erşen
Bostanlı . İZMİR Piaggio X 9 250 / 2007 Mondial ZAT 150 XL A Rh + / 1949
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: imbat
|