Hoş geldiniz,
Ziyaretçi
|
|
Honda'ya Yamaha gönderme yapmış. Fiyat performans oranı karşılaştırılıp tercih edilebilir.
|
Baran Hatmi
Adana/Ankara/İstanbul A RH + Suzuki Burgman AN400 K7
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Mahmut ,
Özellikleri yanında dizayn ve renkleri de harika görünüyor.. Paylaşımın için teşekkür ederiz.. |
Ahmet Erşen
Bostanlı . İZMİR Piaggio X 9 250 / 2007 Mondial ZAT 150 XL A Rh + / 1949
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Yamaha Motosiklet bölümü, Hondanın PCX serisinin başarısını takip ediyor ve o guruptaki pazardan pay almayı düşünüyorki PCX 125 e neredeyse birebir benzer Yamaha NMAX 125 i yi piyasaya sürdü. 125 cc Enjeksiyonlu Tek ekzantrikli, 4 subap lı motoru ile 2 subaplı pcx den daha fazla tork üretiyor
Motor özellikleri : Motor tipi Tek silindir, sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, SOHC, 4-subap Motor hacmi 125cc Çap x Strok 52,0 mm x 58,7 mm Sıkıştırma oranı 11,2 : 1 Maksimum güç 9,0 kW @ 7.500 dev./dk. Maksimum tork 11,7 Nm @ 7.250 dev/dk. Yağlama Islak karter Yakıt sistemi Yakıt Enjeksiyon Ateşleme sistemi TCI Çalıştırma Elektrik Şanzıman V-Kayışı Otomatik Şasi Özellikleri Ön süspansiyon Teleskopik çatal Ön teker hareketi 100 mm Arka süspansiyon Tek kol Arka teker hareketi 90 mm Ön fren Hidrolik tek disk, Ø 230 mm Arka fren Hidrolik tek disk, Ø 230 mm Ön lastik 110/70-13 Arka lastik 130/70-13 Boyutlar Toplam uzunluk 1.955 mm Toplam genişlik 740 mm Toplam yükseklik 1.115 mm Sele yüksekliği 765 mm Tekerleklerarası mesafe 1.350 mm Minimum yerden yükseklik 135 mm Islak ağırlık 127 kg Yakıt tankı kapasitesi 6,6 litre Genel Özellikler : Yeniden tasarlanan motor, düşük yakıt tüketimi ve düşük emisyon değerleriyle sportif performans sunar. Yamaha'nın güç kayıplarını önleyen verimli 'Blue Core' tasarım yaklaşımının ürünü kompakt 125 cc 4 zamanlı, sıvı soğutmalı motor yüksek tork düzeylerinde olağanüstü performans ve verimlilik elde eder. NMAX'in mükemmel bir sportif performans aracı olmasını sağlayan önemli bir özelliği yeni değişken valf hareketi (VVA) sistemidir. 4 valfli silindir başlığı düşük ve yüksek motor devirlerinde daha verimli çalışmasını sağlayan yeni bir kam miliyle donatılmıştır. Bu sayede, tüm devir aralığı boyunca daha güçlü hızlanma ve yakıt tasarrufu elde edilir.NMAX, inanılmaz derecede güçlü ve hafif boru şasiye sahiptir. Bu şasi, sportif bir sürüş ve kolay manevra kabiliyeti ile dengeli kullanım için tasarlanmıştır. Gelişmiş teknik özelliklere sahip şasi, sahip olduğu ikili şok emicili arka süspansiyon sistemi ve pürüzsüz teleskopik ön çatallar sayesinde yolcunuzla birlikte her seferinde konforlu bir sürüş deneyimi yaşayacağınızı garanti eder. |
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: Ahmet Erşen
|