Hoş geldiniz,
Ziyaretçi
|
? 3.990 Motor : Tek silindir 4 zamanlı Ön süspansiyon : Tek aks ile hidrolik amortisör ve yaylı Silindir Hacmi : 151 cc Arka süspansiyon : Tek hidrolik amortisör ve ayarlı yay Silindir Çapı : 62,8 mm Arka Fren : Kampanalı tip Silindir Kursu : 48.6 mm Ön Fren : 200 mm disk ile Max Güç HP : 11,7 hp Jant ölçüleri : Ön:11''x2,50'' Arka : 10' x 3.10'' Yakıt : Kurşunsuz Benzin 95 oktan min. Ön lastik : İç lastiksiz 110/70-11' Dağıtım : Üstten tek egzantrik ile Arka Lastik : İç lastiksiz 120/70-10' Ateşleme : Elektronik, değişken avanslı Uzunluk : 1.800 mm Çalıştırma : Elektrik, otomatik jigle ile Genişlik (En geniş yer) : 740 mm Yağlama : Islak karter, pompa ile Aks Aralığı : 1.280 mm KarterYağ kapasitesi : 1 lt Sele yüksekliği : 785 mm Soğutma : Hava ile Kuru ağırlık : 110 kg Debriyaj : Otomatik, kuru tip santrifujlu Yakıt deposu : 8.6 lt Vites : Değişken kayışlı aktarım sistemi En yüksek hız : 95 km/h Şasi : Presli çelik monoblok Egzost Çıkışı : Euro 2 normlarında |
|
Son Düzenleme: 18 Şub 2011 03:44 yazan atezer.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|