Hoş geldiniz,
Ziyaretçi
|
|
Hindistan motosiklet teknolojilerine önemli katkılar sağlıyor. Enteresan geliştirmeler yapıyorlar. Bu her halde son nokta ...
|
Baran Hatmi
Adana/Ankara/İstanbul A RH + Suzuki Burgman AN400 K7
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Dizel motor çekiş gücünü arttıracaktır , haberde belirttiği gibi yakıt ekonomisine önemli destek vereceğine inanıyorum.
|
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Yakında baya geliştirirler bunu..Tork değeri sanırım aynı hacimdeki benzinlilerden yüksek olacaktır..
|
Daelim S3 Advance 250cc
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
Dizel motosikler yıllardır araştırılıyor. Çeşitli prototipler görsel olarak aktarıldı, fakat hiçbiri kompakt kullanılabilir bir yapıya sahip değildi. Hindistanın önde gelen Motosiklet üreticisi HERO , 2014 Yılında Nihayet kullanılabilecek bir dizel motosikleti ürettiğini açıkladı.
Hero Motors CEO'su Pawan Munjal ,12. Auto Show 2014 Fuarında 150 RNT Turbo dizel Scooteri "Future is now" Gelecek şimdi sloganı ile tanıttı. Yakıt tasarrufu Scooterin en büyük özelliklerinden biri. Benzinli scooter'e göre % 30 - %40 arası yakıt ekonomisine sahip olacağı belirtiliyor. Ön far ve arka stop lambaları led olarak dizayn edilmiş. Aktarma diğer scooterlerden farklı CVT şanzıman yerine zincirli aktarma organı kullanılmış. 4000 devirde 13.5 Beygir güç üreten. 150 cc lik Turbo dizel motor a sahip Şanzıman .6 ileri vites den bahis ediliyor, Manuel veya otomatik olduğu belirtilmemiş. Traji komik yanı 5 saniyede 0 dan 60 km sürate çıkan 150 RNT dizel scooterin hızı 70 km/ S ile sınırlı. Scooter 136 Kg ağırlığında 6 litre yakıt deposuna sahip. Scooterde Elektirik sistemi ve Hibrit özelliğini sağlayan elektrik motoruna 16 hücreli Li-ion, 500CCA, 12 amp, kuru hücre teknolojisine sahip aküler destek veriyor. |
|
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|