Hoş geldiniz,
Ziyaretçi
|
|
Murat teşekkürler.. Biz amatörlerin bütün aparatlara sahip olmamız zor.. Önemli olan işi kolaylaştıran ve motorumuza zarar vermeden akılcı aparatlarla işimizi halletmemiz.. Kolay gelsin.. |
Ahmet Erşen
Bostanlı . İZMİR Piaggio X 9 250 / 2007 Mondial ZAT 150 XL A Rh + / 1949
Son Düzenleme: 15 Nis 2017 21:27 yazan Ahmet Erşen.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: imbat
|
|
|
Murat,
İzmir / Karşıyaka, Bianchi Falcon 125. "Geldikleri gibi giderler."
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: Ahmet Erşen
|
|
⚠⚠⚠ Bu yazdıklarımları uygulayan olursa ve sorun olursa mesuliyet kabul etmem☺
Ben çektirme kullanmadım, gerçi rulman işinden anlayan bir abimizden yardım aldım. Milin bir ucunu yere vurarak çıkarttık, ben milin ortasında bulunan deliğe sağlam bir demir bulup, içine sokup çekiçle çıkar diye düşünmüştüm böylede çıktı. Rulmanların arka kısmından, tüple ısıtıp; pürmüzde vardı, gerekirse pürmüzüde kullanacaktık lakin gerek kalmadı, biraz ısıtıp kapağı yere vurmamızla, rulmanlar çıktı. Takarkende kapağı ısıtıp, rulmanı tahta takozla çakabilirim diye düşünüyorum. Bu işlemde rulmanlar sağlam diye böyle bir uygulama yapılmıştır, mildede rulman var çünkü. ⚠⚠⚠ |
Murat,
İzmir / Karşıyaka, Bianchi Falcon 125. "Geldikleri gibi giderler."
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: Ahmet Erşen
|
|
Ahmet Erşen yazan:
Milli rulman yatağından rulman çıkartmak kolay amma arkası kapalı iç rulmanı çıkarabilmek için iç rulman çektirme gerekecek.. Eğer iç rulmanı takabilecek bir aparat yapabilirsen , alüminyum kapağı dışarıdan ısıtarak hafif ( 80-90 derece ) genleşme sağlayıp daha kolay çıkmasını sağlayabilirsin.. Alüminyumun iletkenliği çeliğe göre çok daha fazla olduğundan kapağın genleşmesi çeliğe göre daha fazla olacaktır.. Teşekkür ederim Ahmet Abi, sağ olun. |
Murat,
İzmir / Karşıyaka, Bianchi Falcon 125. "Geldikleri gibi giderler."
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|
|
Milli rulman yatağından rulman çıkartmak kolay amma arkası kapalı iç rulmanı çıkarabilmek için iç rulman çektirme gerekecek.. Eğer iç rulmanı takabilecek bir aparat yapabilirsen , alüminyum kapağı dışarıdan ısıtarak hafif ( 80-90 derece ) genleşme sağlayıp daha kolay çıkmasını sağlayabilirsin.. Alüminyumun iletkenliği çeliğe göre çok daha fazla olduğundan kapağın genleşmesi çeliğe göre daha fazla olacaktır.. |
Ahmet Erşen
Bostanlı . İZMİR Piaggio X 9 250 / 2007 Mondial ZAT 150 XL A Rh + / 1949
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: imbat, mahmut
|
|
Merhabalar,
Ancak bugün sökme şansım oldu ama, benim düşünemediğim bir sorunla karşılaştım. Üzerindeki rulmanları ve mili nasıl çıkaracağım? Tornavida ile fazla zorlamadan denedim ama çıkartamadım: Zarar vermemek için zorlamadım. Eski parça daha kaliteli bence, yağ doldurma civatası çıkmıyor, 3 kişi denedik çıkmadı. Rulmanları yeni şanzıman aktarma kapağına nasıl takabilirim? Milde de rulman var gerçi; nasıl sökülüp, takılır aparatsız? Keçeyi değiştirmeli miyim? Teşekkürler... Aparatsız olmuyor yazılanları okudum, daha öncedende okumuştum ama düşünemedim işte, orada rulman olduğunu biliyordum (eski kapak) yeni kapağında boş olduğunu gördüm ama........ |
Murat,
İzmir / Karşıyaka, Bianchi Falcon 125. "Geldikleri gibi giderler."
Son Düzenleme: 21 Kas 2016 23:37 yazan imbat. Sebep: Ekleme.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
|